2013-06-22 admin

Swedbank bankrotas – kaip vykdyti antireklamos akciją?

2013 metų birželio 19 dieną Lietuvoje kilo panika dėl dar vieno banko bankroto. Po keleto dienų buvo akivaizdu, kad šis bankas nesiruošia bankrutuoti ir vykdo veiklą toliau.

Bankų jautrumas informacijai

Bankai visada yra ir bus jautrūs informacijai. Ar neštumėte savo uždirbtus pinigus į banką, kuriuo nepasitikite? Bet atsakykite sau, kas yra pasitikėjimas? Ar Jūs galite pasitikėti banku, kuriame laikote pinigus? Mano nuomone, kad dauguma banko klientų turi per mažai informacijos, kad susidarytų teisingą nuomonę apie esamą padėtį. O nuomonę formuoja reklama (antireklama).

Kaip sukurti efektyvią ANTI reklaminę kampaniją?

2013-06-18 matėme puikiai suplanuotą anti-reklaminę kampaniją, kuri buvo rengta ne vieną dieną. Tokio pobūdžio kampaniją suorganizuoti galime kiekvienas. Daugybė į šį žaidimą įtraukų žmonių yra tik marionetės.

Kaip pasiekti kuo didesnę auditorijos dalį?

Norint pasiekti kuo didesnę auditorijos dalį reikia naudoti skirtingus informacijos sklaidos šaltinius. Norint sukelti šurmulį per keletą valandų reikia naudoti greitai plintančios informacijos šaltinius, todėl buvo pasirinkta:

Elektroniniai laiškai. Reikia tik susirasti didesnio pralaidumo serverius su geru autoritetu, ir per keletą minučių galima išsiųsti tūkstančius laiškų.

Facebook. Kai kurios įmonės pardavinėja tūkstančius Facebook fanų. Nusiųsti žinutę daugybei vartotojų dabar – itin paprasta.

Tele-marketingas. Skambinti būtų per daug brangus metodas (iš resursų pusės), bet automatiniam siuntimui puikiausiai  tinka trumposios žinutės (SMS).

Naudoti fizinių asmenų duomenis be jų sutikimo – nusižengimas

Nebūkime naivūs. Kaip manote, iš kur gaunami Jūsų telefono numeriai kai paskambinusi mergina Jums siūlo pirkti dulkių siurblį ar pakeisti telefono operatorių? Esu keletą kartų uždavęs šį klausimą ir paaiškinęs, kad tai privatumo pažeidimas. Gaudavau atsakymą „kompiuteris išmetė“. Kokie protingi tie kompiuteriai šiais laikais.

Lietuvos rinkoje galime lengvai surasti, kas parduos fizinių asmenų el. pašto adresus ar telefonų numerius. Neradus, kas parduos, blogiausiu atveju, naršant po lietuviškus puslapius, duomenų bazę galima susikurti patiems. Žinoma, tam reikės programavimo žinių ir laiko (juk nesiruošiate el. pašto adresų nurašinėti ant lapo).

Kaip pasirinkti tinkamą dieną: ar bankai bankrutuoja trečiadienį?

Atkreipkite dėmesį į savaitės dieną, kada būdavo paskelbiama apie bankų bankrotą. Kaip manote, kodėl visi bankrutavę bankai bankrutavo penktadienį? Manote, tai sutapimas? Žinių sklidimui savaitės diena daro labai didelį efektą. Trečiadienį vartotojai yra labiausiai aktyvūs ir veiklūs, penktadienį – atvirkščiai. Dėl to aš pasirinkau rašyti straipsnius trečiadieniais, o bankai bankrutuoja penktadieniais. Bet, naudojat antireklamos strategiją, išgalvotam bankrotui trečiadienis tinka puikiai.

Virusinis efektas

Sukelti virusinį efektą labai svarbu, nes tada informacija sklinda savaime. Bet įvertinus, kad nesenai bankrutavo Ūkio bankas ir gyventojai labai jautrūs tokio tipo žinutėms, turbūt pakako tik užsiminti apie bankrotą, ir informacija pradėjo sklisti be didesnių pastangų.

Bado efektas

Ši priemonė buvo būtina kuriamoje žinutėje (gaila, kad neturiu tikslaus teksto – išanalizuočiau išsamiau). Bet pagal lrytas.lt straipsnį, žinutėje buvo paminėtas terminas, iki kurio laiko galima atsiimti pinigus. Ribojant kiekį ar laiką, vartotojams sukeliamas „bado efektas“, kai asmuo turi greitai priimti sprendimą – veikti ar ne. Taip per keletą valandų ir atsiranda didelės eilės. Ši priemonė reklamoje naudojama kaip „prekių kiekis ribotas“, „liko tik trys vietos“, o šiuo atveju – „akcija galioja tik iki 15 valandos“.

Išvados

Tie, kas kūrė šį bankroto planą, nebuvo naujokai ir žinojo, ką darė. Gaila tik viena: kad naujos idėjos puikiai veikia pirmą kartą, o visi, kurie jas kopijuoja, patiria fiasko. Nekopijuokite šios idėjos, nes jos galiojimo laikas jau baigėsi. Sugalvokite savo originalų veiksmų planą – tik tokiu atveju reklama bus efektyvi.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>



Parašykite mums!

Paste your AdWords Remarketing code here